Dag naar Jenolan caves - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Dag naar Jenolan caves - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Dag naar Jenolan caves

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

29 November 2011 | Australië, Katoomba

Ondanks dat het weerbericht regen heeft voorspeld, is het toch weer zonnig bij het opstaan met wat wolken. We doen weer rustig aan - het lijkt wel vakantie - en gaan na de koffie om circa 10.30 u op pad. We pakken eerst nog wat uitzichtpunten en rijden dan naar Jenolan. Er zijn twee mogelijke tours waarvan de ene gemiddeld en de andere als zwaar wordt gekwalificeerd nl een duur van 2 uur en 1298 traptreden. De gemiddelde is al volgeboekt dus we gaan voor de zwaardere tour. Gisteren hebben we gelukkig goed getraind met de wandeling naar de Katoomba Falls. Het is een mooie tour en we zien weer een hoop stalagtieten en stalagmieten en ook water dat een mooie reflectie geeft. De zwaarte valt ons best mee. Het is nog steeds droog als we buiten komen maar wel meer bewolking. Op de camping terug gekomen, gaan we een beetje opruimen en de laatste dingen eten en opdrinken want morgen moeten we de wagen weer inleveren.
R&M

• 03 December 2011 - 10:14

Marleen:

jullie hebben de conditie vanjongelui.
    Ik denk dat veel jongeren niet zo ondernemned zijn.