Dag 2 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Dag 2 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Sydney

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

02 December 2011 | Australië, Sydney

De ochtend ziet erop nieuw bewolkt uit met veel wind dus we doen maar meteen de lange broek weer aan. We lopen naar het CS en pakken daar de bus naar Bondi Beach. We maken een rondje over het beroemde strand van Sydney en pakken dan de bus weer terug naar Sydney. Op het CS pakken we de city tour naar de circulair quay om daar vandaan naar de Harbour Bridge te lopen. Het blijkt dat je in de eerste Pylon naar boven kan voor een uitzichtpunt. Je hebt daar een fantastisch uitzicht op de skyline, de opera house en de Harbour Bridge van Sydney. Op de terugweg lopen we door de buurt de Rocks en dan terug naar het hotel. Daar pakken we vast de koffers in. Dan gaan we nog even de stad in om een pizza te gaan eten. Het is erg lawaaiig in de pizzeria en dan hebben ze ook nog muziek aan staan. Maar de pizza is lekker en de house wine ook.
Na het eten ng even een kopje thee op de hotelkamer en dan vroeg naar bed want morgen moeten we vroeg op.
R&M

• 03 December 2011 - 10:19

Marleen:

Ik lees maar steeds over pizza; ik verwachtte dat jullie flink aan de schaoenbot zitten.

• 03 December 2011 - 14:06

Pa Roos:

Heb jullie verslagen weer gelezen.Geen eigen vervoer meer, valt dat niet tegen?
    Zal even wennen zijn.Vandaag naar ayers rock.Wens je veel plezier en mooi weer.
    Heb Rita een mail gestuurd ontving
    bericht,dat jij je plannen had gewijzigd?.
    Is dat zo begrijp er niets van, je had
    toch al de vlucht geboekt.Hoor nog wel.
    groetjers en veel liefs pa.

• 04 December 2011 - 19:04

Els:

Hoi Reizigers, terug uit cuba en onze 40 jarige bruiloft achter de rug ben ik er eens voor gaan zitten om jullie reisverslagen te lezen. Ik heb ervan genoten, alsof ik een boek zit te lezen. Jullie maken een fantastische reis en beschrijven het zo, dat ik er beelden bij kan fantaseren. Nog heel veel plezier en ik kijk al uit naar de volgende aflevering. Liefs Els

• 06 December 2011 - 20:16

Ronald&SandraLukasse:

Dag Rob en Marianne,

Leuk om jullie verslag te lezen en foto's te zien. Feest van herkenning en veel mooie herinneringen aan onze Australiereis komen weer boven. Geniet nog maar lekker van de temperatuur en de zon voordat jullie weer richting ons koude kikkerlandje terugkeren.

Groetjes,
    Ronald en Sandra Lukassen