Van Cessnock naar Windsor - Reisverslag uit Windsor, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Cessnock naar Windsor - Reisverslag uit Windsor, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Cessnock naar Windsor

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

25 November 2011 | Australië, Windsor

Helaas het is nog niet opgehouden met regenen. Dus maar rustig aan gedaan. Vandaag door het Wollemi national park. Een mooie tocht door de bossen en de bergen( heuvels). Maar niet veel uitzichten gezien door de nevel. Eerst wilden we nog een mooie wandeling maken naar de gorges, maar de weg werd een gravel road en steeds slechter en de wandel route hebben we uiteindelijk ook niet gevonden. Door de regen was het eigenlijk niet te doen om te wandelen. Andere mogelijkheid was de glowworm tunnel. Maar ook die blijkt alleen maar te bereiken met een 4wieldrive. Dan maar weer verder richting de Blue Mountains. Wij staan nu op een camping er vlakbij. Hopen dat het morgen mooi weer wordt, anders kunnen we nog niet veel van de uitzichten genieten. Dus afwachten wat we morgen kunnen gaan doen. Anders maar naar een grot. Daar is het tenminste altijd droog. Verder zitten we maar in de campervan te koken, eten en spelletjes doen.
R&M