Van Ballina naar South West Rocks (Kempsey) - Reisverslag uit Kempsey, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Ballina naar South West Rocks (Kempsey) - Reisverslag uit Kempsey, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Ballina naar South West Rocks (Kempsey)

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

22 November 2011 | Australië, Kempsey

Ondanks tijdsverschil toch nog om 9.15u vertrokken. Eerst nog even langs de kust van Ballina gereden en naar het strand gekeken. Daarna koffie gehaald en op weggegaan naar het zuiden. Vandaag weer veel wegwerkzaamheden tegen gekomen, maar ook stukken 2 baansweg waar je zelfs 110 mocht rijden. Wow wat een snelheid. Sommige Aussies konden dat niet aan en reden stug 90. Nog even geluncht in Urunga aan de kust. Daarna weer verder. Bij South West Rocks de afslag genomen en daar aan een lagune een camping gevonden. Het is wat omrijden, maar we staan nu op een mooie camping in de natuur. Er lopen hier zelfs kangoeroes op de camping rond. Weken loop je ze te zoeken in het wild en hier lopen ze gewoon te grazen op de camping. Ook nog even naar de lagune gelopen. Een mooi uitzicht met zwarte zwanen. Er staan hier meerdere Nederlanders ondanks de wat afgelegen ligging van de camping. Eerst maar even een was gedraaid en dan weer aan de wijn en het avondeten.
Er staat de hele dag een harde wind maar het is nog redelijk zonnig. Tegen de avond neemt de bewolking echter toe. Ik ben benieuwd hoe lang we het droog gaan houden aangezien de weersverwachting ook slecht is.
R&M