Van Bundaberg naar Herveybay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Bundaberg naar Herveybay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Bundaberg naar Herveybay

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

13 November 2011 | Australië, Hervey Bay

Vanochtend normale tijd (7.45u en dat op vakantie !!) wakker en even over negenen van de camping weg. Nog even langs het strand gebanjerd waar de Aussies worstjes en spekjes aan het BBQ'en zijn langs het strand waar openbare BBQ's staan. Wow en wij hebben nog niet eens onze koffie gedronken; raar volkje hoor. Het is zondagochtend en het is al behoorlijk druk bij de picnic/BBQ plekken. Ook op de terrasjes is het vol waar nog uitgebreid het ontbijt wordt genuttigd met lekkere pancakes en andere hartigheid en zoetigheden. Wij nemen en lekkere cappuccino met wat zoetigheid en gaan om half elf weer verder naar Herveybay waar we om 13.00 al arriveren. We hebben de nodig info opgehaald bij de Tourist Information en boeken een zeiltour om dolfijnen te kijken en een bezoek aan Fraser Island. En wat ook belangrijk is, we hebben weer internet zodat we de luitjes van oversea weer kunnen bijpraten met onze verhalen en foto's.
De rest van de middag wordt besteed aan wassen, verslagen en foto's uploaden en bijwerken.
R&M

• 13 November 2011 - 19:07

Marjon Kromhout :

Dag Marianne,
    ''Good day,how are you going"?
    Via Franny heb ik jouw website adres gekregen en kan jullie op zo'n manier ''op de voet'' volgen.Wat een geweldige tocht maken jullie,zeg.Veel plaatsen en gebeurtenissen zijn zo herkenbaar en wat een knusse campervan heb je.
    Mag ik jullie ook nog een tipje geven?....in de bibliotheek kun je heel goedkoop of soms zelfs gratis internetten.
    Succes en veel reisplezier.
    Een hartelijke groet van Marjon. [Hoorn]