Van Mackay naar Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Mackay naar Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Mackay naar Rockhampton

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

11 November 2011 | Australië, Rockhampton

Weer om 9u vertrokken. Nog even boodschappen gedaan en dan weer verder op weg naar Rockhampton. Een lange rit langs heel veel suikerrietvelden. Later ging het over in verdroogde graslanden met runderen. Ook veel verbrande bermen langs de route. Het schijnt de laatste jaren/tijd veel te droog te zijn. Af en toe hadden we wat bosgebied voor de afwisseling. Voor Rockhampton slaan we af naar de caves. Daar een tour gedaan met mooie grotten en een ruimte de Kathedraal waar de akoestiek heel mooi is en er daarom ook concerten en bruiloften zijn. Vandaag was er net een bruiloft geweest. De grotten waren mooi. Hierna doorgereden naar de camping. Lange reisdag achter de rug. Maar morgen weer een stuk naar beneden van zo' n 350 km richting Bundaberg, dus weer een paar uur rijden.
Rob is al een paar dagen aardig verkouden waarschijnlijk door de combinatie van Airco en warmte. Heeft nu wat last van vermoeidheid en stijve spieren. Vanmiddag maar even wat bijslapen en vanavond ook maar bijtijds naar bed.
R&M