Op weg Down Under deel 3 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Op weg Down Under deel 3 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Op weg Down Under deel 3

Door: robenmarianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

27 Oktober 2011 | Australië, Cairns

Lekker geslapen en op tijd weer wakker geworden. Lekker gedouched en een kop thee gezet. Samen met de aanwezige koekjes was dat ons voorlopige ontbijt. We hadden een shuttle bus besteld die ons naar de Domestic terminal bracht. Het weer is heerlijk en we hebben ons er alvast op gekleed. We zijn lekker vroeg en kunnen de koffers al meteen kwijt. Op naar de koffie en ons eerste Australische ontbijtje in de Virgin lounch. Meteen maar weer even de verslagen en de Wordfeud bijwerken.
Waar zou je toch zijn zonder internet?
Het vliegtuig moesten we boarden via een echte ouderwetse vliegtuigtrap. Tegen 12.00u geland in Cairns eerst even een lunch genuttigd en toen met de taxi naar Apollo.
Na de nodige formaliteiten en instructies op weg. Het is wel even wennen dat je moet schakelen met je met linkerhand. Na de nodig boodschappen ingeslagen te hebben en een prepaidcard voor de BB gaan we naar onze voorlopige bestemming de Coconut Resort. Om circa 17.00 zitten we aan ons eerste Australische biertje !
De vakantie gaat beginnen!!!
Groet R&M

• 27 Oktober 2011 - 08:26

Irma:

Goed te horen dat de hele reis goed is verlopen, zonder vervelend oponthoud. Nu kan het echte genieten gaan beginnen. Veel plezier, kus!!!

• 27 Oktober 2011 - 18:03

Mies En Pars:

Nou nog een paar dagen bijkomen en een paar biertjes en jullie kunnen "los". Veel plezier

• 27 Oktober 2011 - 18:13

Lucia:

Fijn om te weten, dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig in Australië zijn aangekomen. Het is altijd vreselijk vermoeiend zo lang vliegen, maar nu hebben jullie lang genoeg de tijd om uit te rusten en te genieten!! Tot gauw maar weer! Kusjes van ons allemaal