Van Ayers Rock naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Ayers Rock naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Ayers Rock naar Sydney

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

06 December 2011 | Australië, Sydney

Het is een mooie ochtend als we op staan. We doen rustig aan want om 10.30u gaat de shuttle bus naar het vliegveld. Er vertrekken om 12.30u 2 vluchten en we moeten wachten tot de toestellen vanuit Sydney aangekomen zijn. De Quantas vlucht is op tijd maar onze Virgin Blue laat op zich wachten. Ik probeer om een internet verbinding te maken. Het is niet gratis en vervolgens lukt het niet. Nou dan moeten jullie nog maar even wachten tot ik morgen op Sydney Airport ben.
Het vliegveld is zo klein dat de toestellen gewoon voor de terminal staan en je er zelf naar toe wandelt en via een trap naar binnen gaat. De vlucht gaat goed en we halen een deel van de vertraging in. Op Sydney airport nemen we een taxi naar het hotel. De taxi chauffeur is chagrijnig en scheurt een heel stuk van de file voorbij want het is behoorlijk druk. Bij het hotel gooit hij de bagage er zowat uit en scheurt weer snel weg; blijkbaar was ons hotel te dichtbij.
Voor morgen bestellen we de shuttlebus die ons morgen vroeg naar de airport moet brengen.
R&M