Eerste paar dagen - Reisverslag uit Hope, Canada van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Hope, Canada van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

08 September 2016 | Canada, Hope

We zijn vandaag voor het eerst onderweg gegaan met de camper.
Zondag zijn we na een lange reis en lange wachtrijen in Toronto aangekomen. We zijn direct met onze gehuurde Mazda op weg gegaan naar de Niagara falls. S'avonds worden de watervallen verlicht hetgeen een aparte aanblik geeft. De volgende dag maandag hebben we de watervallen van dichtbij bekeken met een heerlijk zonnetje erbij. S'middags zijn we terug gereden naar Toronto en hebben wat siteseeing gedaan.
Op dinsdag ochtend zijn we naar de CN Tower gegaan en daarna bijtijds naar het vliegveld. Na een goede vlucht naar ons hotel in de buurt.
Op woensdag de camper opgehaald en ingeruimd. We zijn weg gegaan baar het oosten en hebben bij Chilliwack boodschappen gedaan. Het weer is slecht. Bij Sunshine Valley is onze eerste stop op een RV park.