Van Christ Church naar Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Van Christ Church naar Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Van Christ Church naar Kuala lumpur

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

11 December 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag zitten we aan ons laatste ontbijtje in NZ. Helaas wordt het tijd om langzaam aan eens terug te gaan. Rita en Ken brengen ons naar de airport. Het blijkt dat onze vlucht is gecanceld. Ze hebben ons overgeboekt naar een vlucht die 15 min later vertrekt en rechtstreeks naar het International Airport van Auckland vliegt, zodat we onze koffers niet zelf hoeven in te checken in Auckland. Na een goede vlucht hebben we een overstap tijd van 2 uur om even een broodje te eten. Iets later dan gepland gaan we aan boord van onze op een na laatste vlucht. Het einde van de vakantie komt nu wel heel erg dichtbij. Na bijna 11u vliegen kwamen we in Kuala Lumpur aan. We zaten bij de nooduitgang en hadden dus extra veel beenruimte. We waren snel door de douane heen, koffers gepakt en een ticket voor de taxi gekocht. Ook voor de taxi hoefden we niet te wachten. De rit duurde drie kwartier, en dat voor 20 euro, valt mee. Het hotel licht midden in de stad en we zitten op de 27e verdieping. Heel veel uitzicht hebben we niet, want om ons heen staan ook hoge gebouwen. Nog wat thee gedronken en naar bed.
R&M

• 12 December 2011 - 11:34

Irma:

Lieve Marianne en Rob, het zit er weer op. Volgens mij hebben jullie het geweldig gehad en zullen voorlopig moeten teren op een schat aan mooie herinneringen. Nog nog een lekker klusje voor thuis: alle foto's uitzoeken; maar ook dan komt alles weer boven en raak je niet uitgepraat. Een hele goeie vlucht en alvast welkom in een voor Kerst verlicht Nederland.
    Kus van ons

• 12 December 2011 - 12:57

Pa Roos:

Hallo Rob en Marianne,

Nu bezig aan de laatste loodjes.Met veel
    plezier de gastvrijheid van de familie
    en gezelligheid gelezen.Zal wel weer
    even wennen zijn straks in je eigen
    huis.Maar jullie kunnen terugzien op een zeer geslaagde vakantie.Blij jullie
    straks weer te zien.Goede vlucht en
    thuiskomst.Veel liefs xxxx Pa.