Dagtrip in de heuvels rond Christ Church - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Dagtrip in de heuvels rond Christ Church - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Dagtrip in de heuvels rond Christ Church

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

08 December 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Rond 8u werden wij wakker en na het douchen kregen we een uitgebreid ontbijt. Daarna met de auto gaan toeren. We reden eerst naar Fishermans Bay. Daar was een hele mooie tuin in privé bezit. Het lag aan een baai op een rots en was erg mooi. Ook de uitzichten waren mooi. Na van alles genoten te hebben vervolgden we onze weg naar een Frans pittoresk dorpje. Daar wat koffie gedronken en wat winkeltjes bekeken. Daarna naar de vuurtoren. Aan de baai was ook nog een sieradenwinkeltje met blauwe parels en paua shell ook wel parelmoer genoemd. Hier een kerst( sinterklaas) cadeautje voor mijzelf uitgezocht. Een hele mooie hanger van zilver en paua shell. Daarna weer verder naar een andere baai. We wilden daar een wandeling maken langs de zee over de rotsen. We kwamen niet ver. Vanwege de aardbevingen was het gevaar voor vallende rotsen groot. Dus maar weer terug. De tocht alleen al was mooi over de heuvelruggen. Helaas liet de zon het afweten en was het erg bewolkt. Daarna weer snel terug naar Christ Church, want Johanna en Alan zaten al te wachten in een restaurant. Het eten was lekker en het was erg gezellig.
R&M