Rustdag in Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Rustdag in Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Rustdag in Hervey Bay

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

14 November 2011 | Australië, Hervey Bay

Vanochtend voor zevenen al wakker. Als er genoeg boekingen zijn, gaan we vanochtend op een zeiltour om dolfijnen te zien. Om 08.00u verteld de dame van de receptie dat het helaas toch niet door gaat. We doen verder rustig aan en gaan dan Hervey Bay in op zoek naar een lekkere kop koffie. We slenteren daarna wat langs de esplanade en bekijken de schaarse winkeltjes. Het is erg rustig op straat.
We rijden nog wat over de esplanade en bezoeken het Aquarium waar je schildpadden kan aaien en tussen de haaien kan zwemmen; dat laatste hebben we trouwens maar overgeslagen. Daarna een lunch met fish en chips langs het strand en dan op weg naar de camping met een tussenstop bij een grote shoppingmall. Ze hebben vaak met grote zeilen overdekte parkeerterreinen zodat je auto niet te heet wordt als je aan het shoppen bent. Toch wel goed georganiseerd die Aussies. En overal zijn openbare toiletten, bij de shoppingmalls en langs het strand of bij bezienswaardigheden. Altijd schoon en met wc papier. Prima geregeld dus.
Op de camping doen we lekker rustig aan, lezen de verslagen van Irma en Joop die in India zijn en lezen nog wat en bekijken onze foto's en werken het laatste verslag bij.
Vanavond een simpele maaltijd met soep en dan maar vroeg naar bed want morgen worden we al vroeg opgehaald voor de trip naar Fraser Island.
R&M
Nb we realiseren ons dat als wij dit verslag plaatsen en onze dag al weer bijna voorbij is, die van jullie nog moet beginnen. Maw jullie lezen eigenlijk een verslag van iets dat voor jullie die dag gaat plaats vinden. Hmmm

• 14 November 2011 - 16:24

Lucia:

Hoi jullie twee!! Ik ben weer bij hoor!
    Had even een paar dagen in te halen!
    Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin. Jammer, dat de zeiltour met de dolfijnen niet gelukt is, dat is echt een belevenis. Maar misschien hebben jullie nog ergens de mogelijkheid. Hier is alles prima. In Nederland wordt het kouder, vanochtend hadden we 0 graden, maar wel de hele dag een lekker zonnetje.
    Dikke kus!

• 14 November 2011 - 18:51

Mies:

Hoi, he wat heerlijk dat reizen en slenteren en uitwaaien en zo. Ik ben even in de zomer belandl
    Dank je wel weer voor jullie verslag.
    Peter en Frank hebben dagelijks contact. Het gaat goed met ze.

Groetjes van Mies

• 14 November 2011 - 19:34

Pa Roos:

Jullie verhalen allemaal weer gelezen
    en zijn weer helemaal bij.Als ik het zo lees vraag ik mij of je nog wel een
    vakantiegevoel hebt.Druk-druk-druk.
    Het is natuurlijk wel de vrijheid en een ander land waar je ontzettend veel
    indrukken moet verwerken.In ieder geval
    ik wens jullie veel plezier en geniet van
    alles.by the way je e-mail komt eraan.

• 15 November 2011 - 06:25

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 15 November 2011 - 06:27

Rita Livingstone:

Hi Marianne and Rob
    Have been enjoying reading your bloggs and sighting all your photos to date. What a wonderful trip for you both. We went to Cairns ourselves some years ago and so some of your snaps are quite familiar and of course the Barrier Reef with the lovely tropical fish is outstanding. Enjoy every moment