Rustdag in Airliebeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Rustdag in Airliebeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Rustdag in Airliebeach

Door: Rob & Marianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

09 November 2011 | Australië, Airlie Beach

Vandaag hebben we een rustdag ingepland. We staan iets later op, rustig ontbijtje en daarna koffie. Vannacht hadden we een lekker buitje en in de ochtend krijgen we er ook eentje over ons heen. Het zijn korte en krachtige buitjes en daarna is het weer zonnig. Het is dan even heel vochtig warm. Dan een tourtje naar AirlieBeach. Beetje shoppen en een mooi Billabong T-shirt gekocht. Omdat het internet op de camping ruzie heeft met mijn IPad gaan we het hier maar eens proberen. We zien iets over free internet en niet zo dure koffie en strijken neer. Blijkt de free internet alleen verkrijgbaar als we een biertje of andere alcohol nuttigen. De zaak waar we de cappuccino kopen is weer een andere; dus helaas geen internet want voor alcohol vinden we het nog veel te vroeg.
Na nog wat winkelen gaan we dan maar naar MacDonald voor een lunch en free internet. Blijkt het internet van de Mac net nu even out off order te zijn. Nou het mag blijkbaar nu gewoon niet!! Dan moet jullie luitjes oversea nog maar even wachten op de verslagen.
We doen nog wat boodschappen en halen nog wat B&W (bier en wijn) en maken nog een ritje naar Shute Harbour voordat we weer naar de camping terug rijden. Bij een biertje gaan we de route voor morgen en daarna een beetje plannen. We hebben nog zo'n kleine 2.200 km te gaan naar Sydney. Vanavond gaan we een lekker lamskoteletje op de BBQ gooien met een beetje sla erbij. Het is erg druk in de campcitchen en we ontmoeten een zwitsers, duits/hollands en hollands stel. Allemaal onderweg van Cairns naar Brisbane of Sydney. Het is leuk om een beetje te kletsen over de reiservaringen. De koteletjes zijn erg lekker.
R&M