Op weg Down Under deel 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu Op weg Down Under deel 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

Op weg Down Under deel 2

Door: robenmarianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

26 Oktober 2011 | Australië, Brisbane

We kregen toch wel last van het "nachtje doorhalen" en hebben vaak de oogjes toe gedaan maar echt slapen doe je niet. Tussendoor lezen en filmpje kijken. Aangezien de ondertiteling in het Maleisies was konden we vast aan het gesproken engels wennen.
Na een goede vlucht om 19.30u local time geland. We waren erg gaar en vonden het wel weer genoeg zo. Het gedoe met de douane viel erg mee. Onze tassen werden door een "etenswaren" hond besnuffeld en toen mochten we doorlopen. Buiten de aankomsthal op zoek gegaan naar de taxi,s. Wel een aantal mensen die stonden te wachten en mondjesmaat een taxi. Uiteindelijk aangekomen in hotel. Kopje thee genomen en toen om 10.00 u naar bed nadat we de wekkers hadden gezet voor de volgende morgen.
Groet R&M