De dagen voorafgaand - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu De dagen voorafgaand - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Rob & Marianne Rosenberg - WaarBenJij.nu

De dagen voorafgaand

Door: robenmarianne

Blijf op de hoogte en volg Rob & Marianne

21 Oktober 2011 | Nederland, Almere-Haven

We hebben vakantie !!
We kunnen ons nu volledig op de voorbereiding van de laatste zaken van onze reis storten.
De laatste weken zijn we al bezig met lijstjes maken en afwerken daarvan.
Afgelopen zaterdag was de opening van de expositie KERATEX waar Marianne ook een aantal kunstwerken heeft staan.
De hotels zijn ook allemaal geboekt en dit weekeind wordt de koffer gepakt en afscheid genomen van de directe familie.

Australie hère we come !!

Rob&Marianne

• 23 Oktober 2011 - 07:47

Mies En Pars:

Nou luitjes, het lange wachten is voorbij. Een heel fijne tijd toegewenst down under. Lfs Mies en Pars

• 23 Oktober 2011 - 12:52

Pa Roos:

Eindelijk zover, nog 2 nachten en dan
    GO.Wensen jullie een voorspoedige reis
    en heel veel genieten.
    Veel plezier Pa Roos

• 24 Oktober 2011 - 07:44

Samira:

Spannend....laatste dag nog! Wens jullie alvast een hele goede reis en ik ga jullie uiteraard volgen!
    X Sam

• 24 Oktober 2011 - 20:36

Irma:

Lieve Rob en Marianne,
    wat ontzettend spannend, bijna is het zover. Heel veel plezier, geniet er van en wij gaan jullie zeker volgen.
    dikke kus!!!

• 25 Oktober 2011 - 13:28

Alice:

Een hele goede en mooie reis toegewenst! Ben benieuwd naar jullie ervaringen en ga de verslagen met plezier lezen!
    Liefs: Alice

• 25 Oktober 2011 - 17:01

Lucia Rosenberg:

Hoi Marianne en Rob, wij wensen jullie een fantastische vakantie en gaan jullie zeker volgen!! Kusjes

• 25 Oktober 2011 - 22:26

Loek:

heeeel veel plezier,geniet er van, ik blijf jullie volgen